Journal    Friends    Archive    User Info    memories
Tēmturi:: kino | ēst |

Friends of Friends

2. Mar 2021 12:13 sliktu ceļu

Konservatīvajiem novēlu neizdošanos. Paredzu, ka intelektuāls konservatīvisms ir šauras nišas produkts, kas tā arī neatradīs vērā ņemamu auditoriju. Piemēram, lielākajai daļai homofobisko cilvēku nav vajadzīgs Aristotelis, lai ienīstu gejus.

136 raksta - ir doma

rkktzd
2. Mar 2021 12:09 Februāris

1. Fiksi izmācos. pamēģinu sataisīti Ineses slēpes - nesanāk. Studijā daru visu ko, tikai ne to ko vajag (piem preampi manā interfeisā sākot distortēt, nemaz neskan tik slikti) - jāraksta muzons Lībiešiem, Reiņa izrādei par Lībiešiem. Man ir ļoti sarežģītas attiecības ar mažoru un vispār kkā ļoti agonēju ar šo darbu. Kko mazliet jēdzīgu izdaru. Inese pasauc ēst. Pēc ēšanas nopērku balzamu un eju atpakaļ - varbūt alkohols palīdzēs pret agonēšanu. Vairs nevaru ieslēgt 1 monitoru - pēc 3 nedēļu darbināšanas - vatafaak!? Esmu bēdīgs, dusmīgs un vīlies. Atlikušo vakaru mājās izdzeru balzamu un skatamies Hariju Poteru, par ko kļūst skaidrs, ka nav jēgas, jo zinām tur visu no galvas.

2. Braucam slēpot. KS arī atbraucis. Žagarkalna meistars neko nesaprot no Ineses slēpju stiprinājumiem, jāīrē slēpes, kas ir hujova. Kopumā baigi kruts kalns. KS drusku pamāca nobrauciena tehniku, liekas varētu braukt vēl 100x. Tiešām ļoti ļoti forši. Nopērku slēpošanas ķiveri. Pēc kalna Valmieras Gandrā arī netiek galā ar stiprinājumiem, iesaka slēpes pārdot. Ežos 10 min laikā atkož un saregulē. Beidzot tas ir done. Vakarā mazliet pastrādāju pie lībiešiem.

3. Ļoti skaista diena. Izejam pastaigāt pa vintervonderlandi. Pēc tam uz studiju. Sagadīšanās pēc man studijā ir cirka sūdīgie monitori, uzlieku tos un turpinu agonēt pie lībiešiem. Man šim projektam vispār nekā nav, esmu balta lapa un nekas nerodas, ir tikai kkādas ideju driskas, kas nekur neved. Aizeju mājā uzēst un turpinu agonēt. Diezkas nav. Nesaprotu vai tas ir bezgalīgās mājsēdes vai projekta vai kāda cita iemesla dēļ. Es kaut kā nespēju piekļūt tam vaibam, nav vaiba, nav sajūtas. Parasti bezmaz par visu ir.

4. Mazliet bezjēdzīga diena. Jūtos kkāds pusslims, man liekas tas nav kovids, bet mana absolūti devastējošā pēdējā laika diēta - maizes, konfektes un kafijas. Iekurinu studijā krāsni, pačubinu saimniecības lietas. Neesmu mācībām neko darījis 2 dienas. Studijā diezgan forši padaru kko pie vienas savas dziesmiņas. Tas mani tiešām iepriecina. Aizbraucu pie Alda - mums mašīna lēnām sāk sadalīties gabalos. Viņš var paņemt tikai mēneša beigās. Uzcepu karpeļu pankūkas. Aizbraucu veikals. Dzeru tumšo medalu, skatāmies seriku.

5. Mazliet pamācos. Iekurinu krāsni studijā. Pakūkoju. Uztaisu garšīgu zupu. Vēl pakūkoju. Eju uz studiju, mazliet uzkurīju, tas gan galīgi nepalīdz, jūtos vēl nespējīgāks kā parasti. Kko mazliet padaru. Viss ko daru šķiet kkāds svešs, tāls un nepareizs. Nu tā ka mazliet pat biedējoši. Eju mājās. Skatāmies big bang theory. Diena - trash

6. Dienas uzdevums - iedarbināt mašīnu. Naktī bija ap -20, pa dienu ap -11. Mašīna nelec. Eju pēc pielecināšanas šķidruma. Iemācos kas ar viņu jādara un ir. Pielec. Prieks. Paralēli ir atnākušas slēpošanas brilles. Drusku sadiršamies ar Inesi. Eju uz studiju, tur izdaru kko mazliet. Joprojām tas muzons liekas svešs. Es jūtos drausmīgi clingy pēdējās nedēļas. Katrs sīkums mani satrauc un nejūtu sevī nekādu dzīvības spēku. Pa lielam visu laiku gribas būt kkādā reibumā. It kā cenšos atgādināt sev par telpu, ka tāda ir, it kā to sajūtu, bet viss ir tāds IT KĀ. Par nākotni nekas nav skaidrs, it kā ko darīt ir, bet to it kā var arī rīt. Visu visu var arī rīt. Skatāmies Dead Poet Society - kaut kā šķiet drusku pārvērtēta.

7. Mašīna atkal nelec lai gan vakarvakarā normāli izbraukājos. Atkal pūšu pūšamo, saprotu, ka nekas baigi labs tas nav. Visu dienu kko tirinos. Aizeju uz studiju mazliet paspēlēt giču. Turpinu tirināties. O prasa atpakaļ pastūzi un tumbas. Salieku visu, kas jāved. Šovakar uz Rīgu. Mašīnai pečka laikam pavisam pizģets, visu ceļu auksts. Rīgā beidzot dabūju slēpošanas zābakus - jess mans slēpkomplekts ir komplīt. Atdodu O pastūzi un tumbas. Viņš man iedod Tesas prezentācijas konča audio - manliekas būs labais. Atdodu A labot savu telefunken pastūzi un vecu kasešu diktofonu. Fak Rīgā, vismaz mazās ielas, ir krietni lielākā dirsā kā Smiltenē. Ir ielas, kuras nevar vispār izbraukt, nemaz nerunājot par parkošanos. Kkāda čuhņa. Nopērku cigas - kopš 27. janvāra nebiju pīpējis parastās cigas. Braucu uz Spili. Uzkurīju un skatos Mission Impossible. Rīt no rīta uz lībiju.

8. Ir 7 no rīta, mašīna kkā mokoši bet pielec. Jea. Braucam uz Ventspili un Miķeļtorni. Man ļoti patīk šis brauciens, bet nepatīk aukstums. Vpils muzejā ļoti foršs muzeja vadītājs stāsta par zvejnieku dzīvi un demonstrē mājas un lietas un tas tiešām kruti savelk ideju pasauli kopā ar objektīvo realitāti. Vienīgi šī ekskursija notiek ārā. 4h. Ir dirsā auksts bļe. Beigās ielaiž pasildīties pie radiatora. Caur hesīti un Irbenes lokatoru laižam uz Miķeļtorni - pēc visiem stāstiem tā pludmale un bāka liekas pilnīgs medžiks. Tur dzīvo arī čalis, kam pie mājas mastā ir lībiešu karogs. Vēl aizbraucam (laikam) uz Lielirbes karabāzi un laižam mājās. Ansis sataisījis pastūzi jau. Savācu to un laižu uz Smilču. Mašīnai joprojām nestrādā pečka.

9. Kko trinos pa māju. Palasu par intuitīvajiem introvertiem - jā, pēdējā laika atklājums sadarbībā ar terapeitu - esmu intuitīvs introverts pēc Junga psihotipiem. Šī informācija no vienas puses nomierina, no otras dzen izmisumā. Vakarā mēģinu kko izdarīt ar prezentācijas konča trackiem, tur viss aiziet mazliet dirsā. Nu tāda bezjēdzīga diena.

10. Braucam uz kalnu. Ļoti gaidu šo. Pa lielam vienīgais ko pēdējā laikā gribas ir dragāt ar slēpēm lielā ātrumā lejā no kalna. Ļoti patīkama sajūta slēpot ar 100% savu ekipējumu. Pēc kalna ir besis. Jūt kājas un nāk miegs. Mājās paliek drausmīgi slikts garastāvoklis. Jūtos pilnīgi izkusis. Noskatos 1 iksfailus un ielienam pagulēt. Pamostamies. Paēdam un pa lielam eju atpakaļ gulēt. Jūtos drausmīgi vājš un bez kauliem. Gribas tikai gulēt.

11. Inese piespiež kārtot savas drēbju atvilknes. Izsūcu paklāju un krāsnsaugšas. Mazliet patīru sniegu. Pielaižu auto. Aizbraucu uz stūdžu, iekurinu. Kko nezinko. Studijā padaru atkal kko prezentācijas trackiem, bet šoreiz bass pa klusu. Atraksta Sabīne un atgādina par sevi - man jātaisa muzons arī viņas izrādei. Vnk vienā brīdī būs baigais darba perebors, bet nu been there done that. Pārkrāmēju lietas no Ineses cietņa uz savējo. Visādi pagātnes rēgi. Vispār pēdējās dienās ir tāda koncentrēta 2015. gada sajūta. Liekas aplis ir izrotējis un esmu tajā pašā punktā, bet tomēr es vairs neesmu tas pats. Esmu spēcīgāks, gudrāks, veselāks un klātesošāks. Ne aplis - spirāle. Vakarā kvfr sapulce. Pēdējās dienas fiziski jūtos sūdīgi, pierakstos uz Cov analīzēm rīt. Pēc tam sakuros un skatos Matrix

12. Piešķiļu mašīnu. Patīru sniegu. Iekurinu studijā krāsni. Iekurinu mājās krāsni. Uztaisu Cov testu. Pēdējās dienas kautkāda liela interese par Annu Kijevā. Interesanti. Terapeits. Runājam par to 2015. gada sajūtu. Padaru to Tesas prezentu un pārmiksēju vienu Andra izrādes muzonu. Vakarā skatāmies Garden State.

13. Piešķiļu mašīnu. Iekurinu studiju. Kaut ko padaru mājās. Studijā diezgan normāli parukāju Lībiešiem un vēl šo to. Vakarā beidzot sarunāta tikšanās ar Alisi - divas nedēļas neko neesmu darījis ar teoriju. Kaut kā forši. Inese rakņājas pa vecām lietām, atrod diskus ar Tesas Tagad (2006) ieraksta kanāliem. Wow. Jātaisa redux. Skatāmies Art of Self Defense - kkas patika, bet daudz kas nepatika.

14. Pārdzenu Ineses atrastos diskus kompī. Kopumā jābrauc slēpot uz Ozolkalnu šodien! Skatos slēpošanas tutoriāļus un vingrinājumus. Ozolkalns kruts. Daudz interesantāks kā Žagarkalns. Sākumā gan esmu drusku tramīgs. Pēc slēpošanas uzēdam. Mazliet pamācos teoriju. Aizbraucu veikals, ieleju bendžu, uz studiju un nomazgāju mašīnu. Rīt Rīga. Atkal aizmirsu ka ārā ir sals. Mašīna tīra bet ledaina. Skatāmies Inside Llewin Davis. Patika.

15. Braucam Rīgā. Pa ceļam forša This Jungian Life epizode. Ne pārāk patīkams zobārsts. Laižu uz Andra mēģi. Esmu sataisījis muzonu izrādei. Tagad beidzot redzu kādu mēģi. Mani aicināja jau agrāk, bet sava visāda veida pagrimuma, slinkuma un kovida dēļ Elviss ēkā ienāk tikai šodien. Pa šo nedēļu izrādi vajadzētu pabeigt. Nevar saprast vai tas muzons ies klāt. Pirmā doma - protams, ka neies. Nesaprotu ko domāt par pašu izrādi. Pēc mēģa klīstu pa Origo un meklēju līmpapīru. Kaut kā esmu baigi atradis no Rīgas. Tā pilsēta liekas sveša, sarežģīta, eksotiska un nogurdinoša. Vakarā sakuros un skatos 2o un 3o Matrixu.

16. Šorīt Sabīnes mēģis. Pēc 3 nedēļām jābūt gatavām ierakstītām un samiksētām 3 instrumentālām dziesmiņām, kas izklausās pēc Kino vai Joy Division un vairākām atmosfērām. Pašlaik man ir tieši nekas. Paralēli jāsaraksta vēl vairāki gabali Lībiešiem, jāpārkonvertē notīs un jāieraksta. Kaudze darbu. Uzprintēju UPS pasta bļitku uz līmpapīra un laižu mājās. Mājās atbraukusi Ineses mamma. Pašā vakarā iekurinu krāsni studijā lai rīt ir silts. Mazliet pakačāju intervālus.

17. No rīta iznomājam distanču slēpes un braucam mēģināt. Man ir ļoti nepatīkamas atmiņas par distanču slēpēm bērnībā. Tagad liekas it kā forši, bet esam paņēmuši pārāk kalnainu maršrutu. Gribētos pamēģināt uz gludākas virsmas. I dunno. Pēcāk mājās paēdu un eju uz studiju graizīt materiālu Andra izrādei. Protams pirmā stunda paiet mēģinot pārmiksēt Tesas dziesmu no pirmā albuma kanāliem ko atradu. Nevarēju atturēties. Kaut ko tur pagraizu arī Andrim un eju mājās - Lībiešu sapulce/brainstorma sesija. Skatāmies to jauno kruto Can't Get You Out Of My Head. Man laikam patīk.

18. No rīta iekurinu studijā krāsni. Kvfr sapulce uuun back to Ozolkalns! Inese ir vismalacīgākais malacis everest - viņa vaktē booklu pēc brīvajām vietām uz Ozolkalna un viņai tas labi padodas. Brīnišķīgs kalns un diena - maz cilvēku, auksts, līdz ar to arī ātrs kalns. Es negribu lai ziema beidzas!!! Mājās saēdos un eju turpināt graizīt Andri. Izdaru visu kas plānā un esmu baigi noguris. Mazliet paskatāmies Big Bang Theory un rubos ārā.

19. No rīta iedarbinu mašīnu Inesei. Uztaisu showfailu Andrim. Izdzenu kkādas Lībiešu skices ko pārējiem paklausīties un padžadžot. Piezvana brālis un mums ir TĀ saruna. Tētim ir 89 gadi. Viņam bija problēmas ar atmiņu, bet nu tas ir aizgājis līdz tam, ka viņš neatceras praktiski neko. Piem to, ka 3 gadus dzīvoju Smiltenē. Ir jādomā ko darīt. Esmu ļoti dusmīgs, bet nesaprotu par ko un uz ko. Braucu uz Andra mēģi. Mēģī izrāde šķiet bezjēdzīga. Iebraucu savākt Ineses slēpošanas brilles. Graizu Andra izrādes muzona izmaiņas līdz naktij.

20. Mēģis. Ir drusku raitāk kā vakar, bet tāpat agoniski. Mēģis beidzas, ir pāris izmaiņas, kas jādara, bet otras caurlaides nav. Ir dienas vidus, iebraucu pie Reiņa atdot grāmatas, iebraucu Spilī savākt šo to un aizbraucu uz Smilteni. Pēkšņi atjēdzos uz ko un par ko esmu dusmīgs. Jo joprojām jūtu dusmas gruzdam sevī. Tās nāk pāri un mēģos esmu diezgan nepatīkams, kas man besī. Esmu dusmīgs, ka manas ģimenes panisko baiļu no emocijām dēļ esam nonākuši situācijā, kurā mūsu ģimenē pēkšņi ir cilvēks, kam nepieciešama aprūpe 24/7. Tas tak nenotika pēkšņi, visu varēja paredzēt, plānot un kko domāt. Ka pēkšņi no bērna man ir jākļūst par pieaugušo. Un ka es tur esmu pilnīgi viens. Nēnu it kā ar brāli, bet tomēr viens. Mājās pagraizu vēl vairākas izmaiņais izrādei. Ir šausmīgi jauki gulēt ar Inesi.

21. No rīta ienesu malku, savācu loriņus un eju uz busu. Mašīna paliek Inesei. Mēģis pēkšņi ir labs. Izrāde sāk likties cerīga. Rīta caurlaidē mazliet un vakarā jau pavisam čotka. Andris arī liekas tāds kā pamodies un atjēdzies. Braucu uz Spili, kur arī palieku. Skatos Adam Curtis dokseriku Cant Get You Out of My Head. Normāli nobindžoju - eju gulēt pus4os. Man ļoti patīk, asociējas ar Koyaanisqatsi, tikai ja Koyaanisqatsi būtu doķene.

22. Piegriežu vēl pēdējās izmaiņas izrādes muzonam. Šodien tipa pirmizrāde. Braucu uz Z ielu laicīgi. Pievācu zāli. Iečekoju izmaiņas. Sanāk visa komisija. Nu tik būs. Bet nav. Ļoti sūdīga izrāde. Žēl. Andri tur visi māca kā jātaisa izrāde. Novācam Andra izrādi, sakārtojam nākamajiem diplomdarbu mēģiem - nākamā ir Sabīnes izrāde. Pēc tam braucam uz Spili. Ineses papsim gadījās pa lēto dabūt slēpes un viņš vnk man tās dāvina - OMFG!!! Un ne jau kaut kādas, bet Fischer RC4 World Cup - norm sacīkšu monstrus. Esmu uz pakaļas! Savācam pekeles un laižam mājās. Pa ceļam sadiršamies.

23. No rīta jūtos drausmīgi sūdīgi. Kkāds vājš, visa āda tāda pārjūtīga. Aizvedu mašīnu uz servisu. Eju atpakaļ gulēt. Ir tiešām sūdīgi. Gaņau kovids. Inese iesaka darīt morning pages - tu vnk raksti jebko kas ienāk prātā vismaz 3 lapas. Man ienāk prātā tikai kaut kādas zilbes un skaņas. Nēnu tā jau interesanti. Sadiršamies atkal, šoreiz ļoti. Jūtos vnk drausmīgi. Visu dienu noguļu gultā. Noskatos līdz galam to dokuseriku. Kko skatāmies Šeldonu. Pašā vakarā izejam pastaigāties. Viss ir pretīgi.

24. Joprojām jūtos sūdīgi. Vispār liekas ka ir sūdīgāk. Man liekas es mirstu. Visam klāt pirms pāris dienām apdedzināju mutes iekšpusi ar superkarstu kafiju. Mutes iekšpuse arī sāp visam klāt. Iekurinu krāsni studijā. Eju mājās mazliet pagulēt un eju atpakaļ uz studiju strādāt Sabīnes izrādei. Zvana, ka mašīna gatava + Inese paziņo ka grib picu - pasūtu picu, savācu mašīnu un picu. Picu šajā iestādē vairs nepasūtīsim. Paēdu, atpakaļ uz stūdžu. Kko uzķibinu. Sabīnei patīk - jess.

25. Jūtos kkā pusnormāli. No rīta sapulce. Pēc tam laižam uz pēdējo kalnu šogad. Izmēģinu jaunās slēpes. Mjā, ja iepriekšējās (2007.g. Elan Speedwave) liekas tāds mīksts Volviķītis, tad šīs ir kaut kāds superciets Bugatti, kas tevi ar brutālu spēku iespiež kalnā un neatstāj nekādu vietu kļūdām. Ļoti ļoti kruti. Liekas, ka visi muskuļi sāp. Kaut ko pačubinos pa māju. Aizeju uz studiju. Lībiešu sapulce. Vairs neko nevaru, visi musīši sāp un metu dienai mieru.

26. No rīta kovida tests un OMGOMGOMG - ir atnācis mans TKOG Miniglitch pedālis. Es viņu ļoti sen jau gribēju un ļoti gaidīju. Ir tāds guilty pleasure laikā, kad jebkurus tēriņus pavada vainas sajūta, bet mierinu sevi ar domu, ka pēc gada vainas sajūtas vairs nebūs, būs tikai šis brīnišķais produkts hehe. Atmuitoju un savācu no pasta. Akdievs cik kruts aparāts! Pēcāk terapeits, šoreiz kaut kāds reti bezjēdzīgs. Savācu loriņus un laižu uz Rīgu. Savācu lietas no Āra un uz Spili.

27. Šodien braucam uz Dursupi intervēt Reiņa ģimeni Lībiešiem. 9:00 savācu Reini un laižam. Tas notiek aukstā mājā. Nosalstu, bet ir forši. Principā tas arī viss kas notiek. Ap 10iem esmu atpakaļ Smilčā.

28. Pēkšņi ir pavasaris! Mazliet skumji, bet vienlaicīgi arī priecīgi. Nozāģēju ābelei aizlūzušo zaru. Nokniebju vīnogas, kas lien mājā. Pasūtu malku. Eju uz stūdžu. Paspēlēju savu skaisto skaisto pedāli un padaru Lībiešu uzmetumu. Kkā samierinos ar domu, ka šim projektam nebūs tādas vienas vienotas partitūras, būs daudz mazi gabaliņi. Pārsvarā visādas faktūras. Kaut kā jāsāk domāt kā visu to savilkt kopā un iebāzt kkādā praktiskā darīšanā. Dienas beigās noklausāmies Rolanda dziesmu - šodien ir pēdējā diena, kad to var izdarīt, pēc šīs Roļiks dodas uz mūža mājām. Ļoti mīļš projektiņš

Viss. Kopumā, visādu sajūtu ziņā - diezkas nebija.

6 raksta - ir doma

neetiski
2. Mar 2021 12:53

Vārda dienā (vai jebkuros citos svētkos) vēlos:

• masāžas rulli (viscietāko, visasāko)
  • masāžas bumbu (to mazo, aso, kas izskatās pēc suņu rotaļlietas)
  • pretestības lentas
  • epsom sāli vai jebkuru citu vannas sāli

zazis
2. Mar 2021 11:49 Baskājskriešanas sezonas atklāsana.

Sēžu domāju, uzskriet šodien basām vai skriešanai paredzētajās zeķēs. Gribās basām, bet daudzkur ir kaisīts ar maziem akmentiņiem, nez vai nebūs pavisam basai kājai par traku.

Tags:

3 raksta - ir doma

2. Mar 2021 11:43 prezidents

Es esmu Latvijas posthumānistu asociācijas prezidents.

3 raksta - ir doma

2. Mar 2021 11:23 es esmu tikai čalītis, kas grib spēlēt videospēles

Pēdējās trīs dienas daudz spēlēju Dyson Sphere Program. Līdzīgs Factorio, tikai daudz glītāks un nopulētāks. Vakar pabeidzu jauno konveijeru līniju, kas ciešamā ātrumā ražo un orbītā palaiž Daisona mākoņa satelītus.

1 raksta - ir doma

2. Mar 2021 11:20 kristiešu radikalizācija

Nekad nevarēju iedomāties, ka mans 2013. gada raksts Satori izraisīs šādu ķēdes reakciju.

23 raksta - ir doma

zazis
2. Mar 2021 11:13 Stāsts iz manas bērnības

Если на полу сухая грязь — значит, дети не мыли пол. А если грязь на полу мокрая — значит, мыли.

extranjero
2. Mar 2021 08:47

Nākošais tvnet raksts tomēr nav tik labs. Saukt neprecīzus apgalvojumus par meliem ("nav taisnība") ir pārspīlējums un šie apgalvojumi neizskatās sagrozīti. Piemēram, par to, cik bieži jāpapildina sausais ledus ir tikai praktiskas nianses un teorija no prakses var bieži atšķirties un atkarīgas no daudziem faktoriem, piemēram, cik bieži konteiners tiek atvērts, lai izņemtu dažus flakonus, tāpēc es būtu ļoti piesardzīgs ticēt Re:Baltica stingrajai pārliecībai.

Vai arī beigās teikts, ka nav taisnība, ka personāls ir īpaši jāapmāca, jo apmācību var veikt ar video. Es neredzu, ka tur ir kāda pretruna. Ar video var apmācīt, bet arī tam ir jāatrod laiks un pēc tam ir jāpārbauda, vai personāls to ir sapratis un spēj to praksē izdarīt. Cita lieta, ka apmācība nav nekāds bubulis, no kuras ir jāizvairās. Ja es strādātu slimnīcā, man būtu ļoti interesanti izmantot šīs vakcīnas un apgūt visas šīs lietas. Un vairums medicīnas profesionāļu ir tieši tāda pati interese, lai gan daudzi no viņiem ir arī noguruši no darba slodzes un būtu grūti atrast tam pietiekoši daudz laika.

Cita lieta, kas liekas ļoti dīvaina visā šajā notiekošajā, ir tas, ka šajā pasūtījuma lemšanā piedalās ZVA šefs. Vismaz starptautiski kā aksioma tiek pieņemts tas, ka zāļu regulators vērtē tikai zāļu drošumu un efektivitāti un vai ražotāji un piegādātāji ievēro visus normatīvus, bet nevis cenu vai biznesa struktūras. Zāļu regulatoram nebūtu jāvērtē, kādas piegādes ķēdes ir ieteicamas un praktizējamas un vai vispār ārstiem ir kādas zāles vai vakcīnas jāpasūta. Latvijas sistēmā izskatās pastāv šis kompetenču sfēru dīvainais sadalījums vai pārklāšanās, un iespējams arī liels interešu konflikts. Un īsti nav saprotams, kāpēc tāda sistēma ir izveidota – ko tā ļauj izdarīt labāk? Pēc šī feila izskatās, ka ir noticis tieši tas sliktais, kas ir iemesls, kāpēc šīs kompetences citur ir skaidri nodalītas.

1 raksta - ir doma

lasitajs2. Mar 2021 10:12

Es plus mīnus vienmēr esmu zinājis, ka neesmu diez ko gudrs (tāpēc vairumā gadījumu stāvu klusu), bet pēdējā laikā man šķiet, ka tas neatbilst patiesībai. Es esmu diezgan dumjš. Vienkārši lielākajā vairumā no sociālas putas uzsitošiem notikumiem, man iekšēji ir sajūta, ka esmu kā stirna automašīnas tālajās gaismās – aaaa, ko?

5 raksta - ir doma

extranjero
2. Mar 2021 08:14

Man cibā mēģināja iestāstīt, ka Latvijā pilnīgi pietiek ar vakcinējošiem ģimenes ārstiem, bet realitātē izrādās, ka nepietiek vis. Ir neizbēgami, ka farmaceiti sāks vakcinācijas arī Latvijā, un tas ir tikai laika jautājums.

prtg
2. Mar 2021 08:29

Vecāku sāppulce

teja
2. Mar 2021 01:22

methodrone
1. Mar 2021 23:24 Ejam prom papinj.

I don't know why this triggers me so much, lol. Maybe it's my snake sense. Es jau pilniigi izteelojos jaunaako Crown seeriju, kur nabaga Elizabete kaarteejo huinju meegjina ielociit savaa psihee taa lai viss integreetos un asimileetos, so she can keep calm and carry on, for the duty.

"They were sick of the dreadfully intrusive British press, sick of the constraints of royal life, sick of being criticised, and desperate for a new life in America that would free them from their terrible lives. Above all, they wanted PRIVACY. But it turns out that being left alone is the very last thing Meghan and Harry wanted. Barely a week has gone by without some new announcement from the couple - from their lucrative Spotify podcast and Netflix documentary deals, to endless Zoom interviews and chats, a newspaper op-ed written by Meghan revealing she'd had a miscarriage, and then news of a new baby accompanied by intimate pictures of them lying under the tree of love. Harry decided to prove his lust for privacy by giving an interview about his private life on top of an open-top bus in Hollywood to his mate James Corden. Harry's bus confessional was just the hors d'oeuvres for the main 8-course meal this Sunday when the pair of them sit down with chat queen Oprah Winfrey for a mega prime time CBS interview that's apparently so juicy it's had to be extended from 90 minutes to two hours."

ctulhu
2. Mar 2021 00:13 Oblomingo

Skatos - izveidots konservatīvo portāls

Domāju, interesanti, aiziešu apskatīties.

Ko redzu? Redaktors - Krišjānis.

Pasmējos un turpinu gaidīt sakarīgu konservatīvo portālu, tas tiešām būtu interesanti.

21 raksta - ir doma

artis
1. Mar 2021 20:41 Interesanti - ΤΕΛΟΣ

"TELOS ir tīmekļa portāls, kuru 2021. gadā izveidoja filozofu biedrība Peripatos. Tas ir intelektuālas ievirzes polemiski izglītojošs tīmekļa žurnāls, kas apvieno Latvijas konservatīvos domātājus, kuriem līdz šim nav bijusi sava vietne un sava vienojošā telpa."

8 raksta - ir doma

217
1. Mar 2021 20:32

Ashley Audrain - The Push.
Grūti iekomentēt, nenospoilojot sižetu, bet es izlasīju vienā vakarā līdz cik nu varēju un turpināju šodien lasīt pa dienu, mazgājot traukus, vācot mantas, vācot I. Piebeidzu. Vajag vēl...

Tags:

damn_thing
1. Mar 2021 19:03 sarunas

Pēdējā laikā ļoti daudz strādāju ar savu galvu un saprotu, ka problēmas un traumas man netrūkst...
Protams, nekad jau negribas skaļi runāt par nepatīkamām atmiņām un lietām, kas sāpinājušas bērnībā un pusaudžu gados, bet vajag.
Vajag sevi no šīm mazākām vai lielākām traumām sadziedēt, jo tās ietekmē tomēr manu ikdienu, darbības un komunikāciju.
Ietekmē to, no kā man rodas trauksme, slikti garastāvokļi vai depresīvas domas.
Man tik ļoti patīk sarunāties ar D., jo viņš tik lieliski palīdz man redzēt lietas, kuras likās sadzijušas un kaut kur malā noliktas, bet tomēr runājot par tām skaļi asaras acīs sariešas. Tālāk jau seko secinājumi un atklāsmes, ka tomēr nekas nav sadzijis, bet vienkārši nostumts malā, kā ar visu negatīvo pieredzi, kas uzņemta dzīves laikā. Jā. Ar viņu, varu runāt stundām ilgi. Arī es viņam palīdzu atrisināt jautājumus un ieraudzīt lietas no malas. Tā mēs viens otru te psiho-analizējam, atbalstam un mēģinām mentāli augt stiprāki.
Maziem solīšiem jau sanāk.
Pēc visa, kas izrunāts, liekas, ka es biju pazudusi pati sevī gadiem ilgi... Kaut kur dziļi noslēpusies, aiz miljons maskām.
Kaut kā šķiet, ka tagad redzu, savu patieso es nākam man pretī, es jūtu, ka drīz jau mēs satiksimies.
Es jūtu, ka jāturpina šīs sarunas. Tomēr cik burvīgi ir sarunāties un ieskatīties dziļi sevī, saprast savu būtību, unikalitāti.
Bēdīgi gan ir apzināties, ka es mentāli nevesels, vienmēr domāju, ka man tomēr vairāk vai mazāk viss ir kartībā ar galviņu, bet jūtu, ka tomēr nav.
Nekas, es dziedināšos un iespējams, sev uz dzimšanas dienu uzdāvināšu terapijas sesiju.
Stulbi tomēr, ka iesāku un nepabeidzu. Jāturpina un jāpabeidz.
Arī mentālā veselība jāliek pirmajā vietās dzīves prioritātēs :)

Garastāvoklis:: pavasarīgi

authenticity
1. Mar 2021 20:46

Man nav iespējams nevajadzēt to, kas ir manas vajadzības.